#Gloweb

Cum să alegi platforma de eCommerce potrivită?

Te-ai hotărât să lansezi un magazin online? Te ajutăm să alegi soluția potrivită.

Vânzările globale din cumpărături online vor depăși 6,3 trilioane USD până în 2024. Indiferent de ceea ce vindeți, începerea unei afaceri de comerț electronic este o modalitate rapidă și ușoară de realiza profit. Pe baza acestor date este un moment minunat să începi să faci vânzări online pentru a-ți promova produsele și serviciile

Pe lângă dezvoltarea și operarea, există și alți factori pe care trebuie să îi luați în considerare atunci când vă selectați platforma de comerț electronic.

1. Experiența și expertiza furnizorului

Verifică dacă furnizorul are într-adevăr experiența și abilitățile tehnice stabilite pentru a satisface nevoile și complexitățile cerințelor tale, și, de asemenea, dacă au atât cunoștințele, cât și experiența de a lucra cu industria ta.

Fă-ți timp să cercetezi studii de caz, recenzii ale clienților și forumuri pentru a vedea dacă furnizorul este bine echipat pentru a gestiona mai mult decât doar dezvoltare.

2. Suport

Când lucrurile merg prost și, crede-ne, lucrurile pot merge prost, îți va oferi furnizorul suportul necesar pentru a te ajuta să rezolvi problema? Caută întotdeauna furnizorii care oferă asistență de urgență 24 de ore din 24 și pot fi contactați prin diferite canale, inclusiv e-mail, chat web și prin telefon.

3. Scalabilitate

Pe măsură ce afacerea ta crește, platforma de comerț electronic va crește odată cu ea. Platforma ta de comerț electronic este centrul afacerii tale online. O platformă greu de scalat poate împiedica creșterea afacerii tale. În articolul nostru despre soluțiile eCommerce de top pentru afaceri online mici și mijlocii, poți găsi anumite detalii care să te ajute să identifici soluția potrivită de eCommerce în funcție de nevoile tale.

4. Ușurință pentru SEO

Platformele de comerț electronic care vin cu funcții SEO complete vor permite site-ului tău de comerț electronic să se claseze foarte bine în rezultatele motoarelor de căutare. Factorii importanți de luat în considerare atunci când cauți o platformă de comerț electronic prietenoasă cu SEO includ:

  • Adăugarea unui blog
  • Folosirea propriului domeniu
  • Facilitarea recenziilor
  • Internaționalizare (Traducerea în mai multe limbi)

5. Frontend Responsive - Afișarea corectă pe dispozitivele mobile

O platformă care să fie prietenoasă cu dispozitivele mobile este o necesitate. Un raport al BigCommerce prezice că comerțul mobil din Germania, SUA și Marea Britanie va reprezenta o treime din toate vânzările de comerț electronic cu amănuntul.

6. Securitate

Poate cel mai important lucru de luat în considerare este securitatea. Deoarece comerțul electronic este o platformă digitală care preia în mod activ plăți financiare, este nevoie să te asiguri că platforma de comerț electronic pe care o folosești are protocoalele de securitate necesare.

Concluzii

Trebuie să alegi o platformă bazată nu doar pe nevoile actuale, ci având în vedere scalabilitatea și nevoile ulterioare. De asemenea, este o idee bună să ții cont de resursele disponibile - timpul, resursele umane precum și modul în care ar putea fi redimensionate în funcție de cerințele în schimbare ale afacerii tale online.