#Gloweb
5 Moduri Prin Care Un Site Web Îți Crește Afacerea
În 2019, 80% dintre oameni cercetau companii online înainte de a le vizita sau a face o achiziție, iar același procent de clienți ar putea fi pierdut din cauza întreprinderilor mici fără un site web. Prezența online a unei afaceri, indiferent de industrie, poate avea un impact masiv asupra succesului acesteia. În zilele noastre, unele companii încă nu realizează că majoritatea clienților lor își vor vizita site-ul web înainte de a face o achiziție. Dacă nu sunteți convins încă și sunteți curios de avantajele site-urilor web față de profilurile de social media, citiți mai departe! Iată sapte motive principale pentru care aveți nevoie de un site web în 2022.
1. Credibilitate
84% dintre consumatorii de astăzi cred că un site web vă face afacerea mai credibilă decât companiile care au doar profiluri de social media. Majoritatea oamenilor nu au încredere într-o afacere fără un site bun. O pagină curată, modernă, care este actualizată în mod regulat și apare în motoarele de căutare este un spor instantaneu de credibilitate. Clienții potențiali vor avea mai multă încredere în tine și vor avea toate informațiile de care au nevoie într-un singur loc. Într-o era digitală, ne așteptăm ca afacerile să aibă o prezență pe web.
2. Oportunități
Poate unul dintre cele mai interesante motive pentru a avea un site web pentru afacerea dvs. este că vă poate crește șansele de a obține clienți potențiali. Odată ce oamenii te găsesc online, devin interesați de produsul sau serviciul tău și vor să afle mai multe, vor ști cum să te contacteze datorită informațiilor de pe site-ul tău, care îți oferă posibilitatea de a-ți crește vânzările. Chiar dacă site-urile web au un cost, atunci când sunt utilizate corect, au un ROI pozitiv.
3. Trafic Organic
Odată ce sunteți online și aveți un site web optimizat pentru SEO, aveți șansa de a apărea în rezultatele căutării Google. Aceasta înseamnă că atunci când oamenii caută un produs sau un serviciu, există șansa ca site-ul dvs. să apară în rezultate. Acest lucru vă oferă posibilitatea de a vă crește drastic baza de clienți.
4. Economie timp + Suport pentru clienți
Multe companii primesc apeluri de la potențiali sau clienți existenți care pun întrebări simple despre locație și orele de funcționare. Dacă pierdeți un apel, clientul rămâne nemulțumit. Apelurile vă pot distrage atenția personalului de la concentrarea asupra celor mai importante părți ale afacerii dvs. Un site web poate reduce aceste apeluri și poate crește productivitatea internă. În același timp, îi ajută pe clienți să găsească informații utile fără a fi nevoie să sune, ceea ce oferă în cele din urmă o experiență de utilizator mai bună.
5. Marketing Digital
Dacă intenționați să utilizați marketingul digital pentru a vă crește clienții potențiali și a vă dezvolta afacerea, probabil că veți dori să generați trafic către un site web sau o pagină de destinație. Pentru a face acest lucru eficient, valorificați traficul istoric care a ajuns pe site-ul dvs. web, astfel încât să puteți viza cei mai calificați clienți și să obțineți cel mai bun ROI al cheltuielilor dvs. publicitare. Acesta este ceva care nu poate fi configurat retroactiv, așa că cel mai bine este să vă derulați site-ul web mai devreme, chiar dacă nu intenționați să difuzați anunțuri în acest moment.
Site-urile web au devenit esențiale pentru afaceri astăzi. Recomandăm să creați unul dacă nu ați făcut-o deja. Îl poți îmbunătăți în timp, dar cheia este să începi.